DEEEEEEP MANDIS

Tiden går, men ingen mat jag får
Pappa vill, att jag ska hjälpa till
"STÄDA DITT RUM!",
pappa är dum
Plus att jag måste packa, istället för att nacka
Jag ska ju till hufvudstaden, får inte glömma marinaden

Jag vill inte städa, jag har en liten fobi
Sagan Om Ringen-filmerna är en triologi
Pappa har ögon som en valp
hörde ni att det skvalp'?
Jag vill inte städa, jag sitter hellre på en bräda
Dikten börjar lida mot sitt slut, min granne sket på en snut
Det sista var ett ljug, tack och bug

(jag strök det där med att pappa skulle vara dum, man måste ju komma ihåg att det är han som betalar månadspengen ;>)





...
nu blev ni bra förvånade vaaaa? Att jag är en poetisk människa.

Sjukt trött kille.

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHAH vad fint <3 ..jag kunde inte tänka på annat än "sjukt trött kille" när jag låg i badet förut.

2008-06-24 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0