SOLA OCH BADA I PIÑA COLADA

Solsolsolsolsolsolsol

Det är soligt och jag ska ta med mig min vinterbleka kropp ut på balkongen. Mp3n kanske får följa med också. Ikväll drar jag till papa Mexicano. Där finns en dator som fungerar någorlunda och som hela familjen köar vid.... okej, inte. MEN jag kanske inte uppdaterar något mer idag - det var det jag ville komma fram till.

Under tiden som ni väntar på miiiiig, så kan ni skriva på här. Som det stod i mitt klassrum när jag gick 3an, 4an och 5an: "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något". (Sen stog det något om "Ät aldrig gul snö" under...?)

Och grattis till min käraste vän Millan Lidååååw', som fyller 17 år idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

hejhej!!! tänkte bara säga att jag är framme och att allt är bra... har mailat mamma men jag tror inte hon har sett det. Har varit runt på lite sightseeing dom första två dagarna, och shoppat två skor=) puss och kram och hälsa familjerna!!!

2008-07-09 @ 17:15:14
Postat av: marika

heej nu ger jag dig en kommentar så du kan bli lite glad=)

2008-07-09 @ 23:08:47
URL: http://marikajonsson94.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja just det jag kom ju på att jag oxå fyllde år på söndagen före din kompis fyllde år !! Så du kunde ha skrivigt " grattis till Hanna Och Millan, Från Amanda !!



Ha en bra dag :)<3

Jag menade inget illa ...

2008-07-11 @ 11:45:22
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0