LISTA MED NOSTALGIFEELINGSSSS

Goder morgen!


Jag hittade en liten lista som ger mig nostalgi-känslor. Sånt gillas!

Vilka barnprogram minns du som du såg på när du var liten?..

[ ] 100 kilo godis
[ ] Abrakadabra
[ ] Allis med is
[x] Anki & Pytte
[ ] Arthur
[x] Babar
[x] Bananer i pyjamas
[ ] Barnen på luna
[ ] Barnens detektivbyrå
[xxxxxxxxxxxx] Bert    -   vadå, när du var liten?! Bert, förevigt i mitt hjärta <3
Summa: 4

[ ] Biker mice from mars
[x] Brum
[ ] Bröderna Fluff
[ ] Bullen
[x] Dagens visa
[x] Disneydags
[ ] Dj kat show
[x] Doktor Mugg
[ ] Doktor Snuggles
[x] Doug
Summa: 5

[x] Ducktales
[ ] Ebba & Didrik
[x] Fem myror är fler än fyra elefanter
[ ] Hajk
[x] Hjärnkontoret
[ ] Ika i Rutan
[ ] Joelbitar
[ ] Jupiter
[x] Kalles klätterträd
[x] Kannan
Summa: 5

[ ] Kenny Starfighter
[ ] Kosmos & Kattis
[ ] KTV
[ ] Leksakernas hemliga liv
[x] Lilla aktuellt
[x] Lilla sportspegeln
[x] Långbens galna gäng
[x] Nalle har ett stort blått hus
[ ] Olle Ek
[/] Pellepennan & Suddagumman   -  jag har sett en reklam för Pellepennan & Suddagumman
Summa: 4,5

[ ] Pip-larssons
[x] Pippi Pelikan
[ ] Planeten Pi
[x] Pokémon
[x] REA
[ ] Rummel & Rabalder
[x] Rädda Joppe - död eller levande
[x] Skrotnisse & hans vänner   -  fyfan världens äckligaste barnprogram
[ ] Skuggornas hus
[x] Teletubbies
Summa: 6

[x]Trasdockorna
[x]Trazan & bananen
[/]Williams önskestövlar    -  william har visat mig på youtube
[ ] Volrammos
[x]Ökenbio
Summa: 3,5

..och se hur gammal du är:
totalt: 31

1-11; 25 år.
12-22; 20 år
23-33; 15 år!
34-44: 10 år
45+; 8 år


Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAH jag räknade på fingrarna, jag är nog 8 eller 10.

2008-07-12 @ 18:46:33
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: sara

haha jag fick inte titta på bert när jag var liten!

2008-07-15 @ 15:03:20
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: Du Vet Vem Och Jag Vet Vad du Gjorde Föra Sommaren!!!

kenny starfighter, joelbitar, rädda joppe, hajk, hundra kilo godis: Snyft... tårar i mina ögon, nostalgiska återblickar i mitt liv.

Kommer du i ihåg hur det var föra vintern, kommer du ihåg alla stjärnor och strutar. Kommer du ihåg när du var på ett jätte kalaaaaaas. Kommer du ihåg hur det var föra sommar, kommer du ihåg hur du baaada i haaavet. Kommer du ihåg alla fiskar som simma Dääääääär.

Jag fäller en tår och minns tillbaka då man slapp gå från tv'n för att skita, Ahh

2008-07-18 @ 03:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0