LASSEBOY

Hallelololå!


Idag har jag varit i Norrlands hufvudstad, nämligen i Sundsvall. Jag är i och för sig för det mesta i Sundsvall, eftersom att det är här jag är utplacerad att bo. MEN jag menar att jag åkte in till staden. Med mig hade jag Millan och Ellinor, och vår chaufför hette Kjell-Olov. Vi åkte till Taurus där Millan tatuerade sig. Millan gick där ifrån två rosor och en salva rikare.

Vi begav oss på en shoppingtur. Efter att vi gått in och ut ur Myrorna tog vi paus i vår shopping för mat. Det blev thai-vagnen. Åååh, älskade thai-vagn!

Sedan återupptog vi shoppingen. Det blev H&M mest. Där införskaffade jag mig en kjol, ett linne, en tuttekasse och två stjärthållare. Sen köpte jag ett par skor för 25 spänn. Jag diggar rea.

Och på Söndag, då ska jag på dejt med Lars Winnerbäck.... nej, men jag ska på hans konsert. HIHIHO!


Kommentarer
Postat av: hanna

vart har du köpt skorna ?:)):))

2008-07-31 @ 08:20:05
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0