IM BACK! IM BACK!

INTE EN ENDA SKETNA JÄVLA KOMMENTAR OM ATT NI HAR SAKNAT MIG?!?!?!?!!? Jag ska fan lägga ner den här skiten om det ska vara på det här viset.

Okej, jag är inte på dåligt humör egentligen;

- det är fredag (=INGET JOBB!!!)
- jag lyssnar på "Sixteen" (tack ellinor och matilda för att ni fick mig att gå på Timo på Gatufesten)
- det mysregnar utomhus
- jag pratar med kära go vänner på msn

Jag har inte skrivit på länge, det vet jag. Det enda riktiga själet är att datorn (den hos min käre far) har gjort slut med mig. Vi har grälat ett tag, det var väntat. Jag vill helst inte tala om det.... *dramatiska sorglar* (sorglar betyder tårar!?)

Jag har jobbat i veckan. Det hela suger STOCK! Så nu ska jag njuuuutaaaaa av min helg. Kära kära helg. Vad hag älskar dig. Jag börjar med njutningen redan nu - kaffet väntar!

Kommentarer
Postat av: ellinor

sixteen är kärlek, timo är mer kärlek.

STOCK <3

2008-07-12 @ 04:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0