DESIGNHJÄLP SÖKES

Nu behöver jag very mucho help, här! Designhjälp. Det är nämligen såå, att jag vill ha ny design på min blogg. Det ska inte vara några larviga krusiduller och små söta hjärtan - det är inte så unikt nuförtiden i bloggvärlden.... Det ska vara ballt, orginellt och lite reko - precis som jag. Mouhahahah!

Har redan funderat lite på en header. Den ska gå i svartvit och vara snyggt "illustrerad", möjligtvis med få färgstänk. Den ska vara späckad med mucho saker. Den ska ha lite spår utav det som står mig närmast, tex:
- thaimat (risnudlar!!!)
- choklad
- KENT
- Lars Winnerbäck
- Dr.Pepper/Trocadero
- Lakris
- Min favoritlåt "Heroes" (med Bowie, inget annat trams)
- Såklart namnet "Bondlurkius"
m.m.

Tror du att du har dessa kva... kvali.. kvalifikti... Tror du att du är kvali.. ÄH, tror du att du är rätt man/kvinna/hermafrodit för jobbet? Kontakta mig [email protected] . (Varför lät jag helt plötsligt så mogen??)

Fred.

Kommentarer
Postat av: Lisa

KENT är jätte bra.... Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med designen, ville bara önska en bra dag ;)

2008-07-24 @ 00:49:04
URL: http://www.lisamika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0