CHOKLADDDDD

HEY!
..ni har tydligen inte saknat mig?


Jamen tjenatjena-mittbena. Lägesuppdatering:

- Imorgon jobbar jag min sista arbetsdag. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
- Snart ska jag äta glass med chokladsås
- Just nu snackar jag och emma skit om bossen... ooops! Men han måste ha.. typ besvär med sin stubin. Den måste vara kort. OCH NU SNACKAR JAG INTE OM NÅGOT ANNAT PERVERST! (Mr.Chef: om du läser detta, så snackar jag och emma inte alls skit om dig. Fred.)
- Jag har tittat på Bert idag.
- Nu ska jag dansa till danskväll med Guuuuuld :)

au röven av /eder bondlurkius

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAH jag läste danskväll med "Guuuuud"

2008-07-24 @ 23:33:48
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0