13 TRETTON 13 TRETTON 13

Ikväll har jag min nya blå/vit-randiga h&m-tröja på mig. Nyss upplevde jag den största sommarkänslan sedan Gatufesten, fastän den är långa och många mil ifrån just Gatufest-känslan. Jag och min lillasyster tog cykeln till Preem där vi hyrde en film och köpte godis. Systern på pakethållarn och jag var den som tränade konditionen. Vi tippade en gång och gapade och skrek i ett folktomt centrum. Larvigt kan tyckas, men vi hade kul.

Och nu lyssnar jag på 13. Den är fin!

Jag ska även dricka 3 liter vatten om dagen i en vecka nu. Har jag beslutat. Dagens tre liter är avklarade och snart utpissade. Min kissblåsa tål inte detta, så jag måste på tjottalotta typ varje kvart. Jag kissar genomskinligt kiss, jag trodde att det var en myt men det finns. Jag är lika förvånad.

Kvällens fundering är: är min tröja vit med blå ränder, eller blå med vita ränder.

Kurr kurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0