@ SCHOOL

Hej läzerz!

Nu sitter jag ensam här på skolan och skriver. Det är sovmorgon idag, så skolan är så gott som tom. Så varför är jag här och inte hemma och sover som de andra tjurarna? Jo, jag kan inte komma in senare. Det är väldigt frustrerande att sitta här och nästan somna när man vet att alla andra är hemma och just  s o v e r . Någon som känner igen sig?
Så musiken får hålla mig vaken.

Fördelar med att vara på skolan i stället för att sova är mer tid till bloggandet och Matematik B. För några minuter sedan skrev jag klart ett jätteintressant inlägg som jag började med igår. En fundering jag hade. Ni kan hitta inlägget här. Det är byggt på en fundering jag har om varför människan stoppar saker i munnen, och då pratar vi inte om mat. Det är ett jätteskumt ämne och jag är väldigt intresserad av svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0