MEXIKAN-INSPIRERAT

Hej folk!


Nu sitter jag här vid datorn och är mätt. Jag har tjockat i mig kalaspuffar - gud så gott! Men det är inte bra, för jag måste vara hungrig då jag far till Millan ikväll eftersom vi ska ha tacokväll.

Ja, ikväll bär det då av till min vän Millan. Vi ska ha knytkalas och käka tacos. Det ska bli gott hoppas jag. Om inte annat så är det lika trevligt att träffa nörd-vännerna mina. Vi blir 9 stycken pigga och glada ungdomar som ska käka mexikansk mat ikväll. Mysigt, mysigt! Kanske knäpper jag några bilder?

Nu, kära läsare, nu ska jag spela lite super Mario bros.3. Är det bäst, eller är det bäst?



Amanda, vad kan man ha med sig till ett knytkalas?

(Jag kunde inte låta bli. Det är bara jag och mina närmaste som förstår det roliga i det hela.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0