KÄRLEK

Tjolahopp tjolahej Pippi Långstrump!

Jag är väldigt besviken på er läsare. Jag skriver mycket om mina åsikter och tankar och hoppas varenda gång jag loggar in på bloggen att någon ska ha kommenterat, antingen för eller emot mig. Men vad är det jag ser? Nada. I och för sig hade jag fått en liten kommentar av Sanna (tack!), men jag vill ha lite mer åsikter och era tankar här och framför allt en massa kärlek från er till mig. Ni är ju trots allt några som läser... skärpning nu!
För visst måste det finnas en massa fans till stora bloggerskor här, som även läser en mindre blogg (som ska bli större, höhö) som min? Och visst måste det finnas någon i denna skara som tycker om när deras blogg-idol kritiserar andras bloggar? Då måste denna någon reagera när jag skriver och kritiserar det den gillar? (Om ni inte förstår vad jag skriver om, så kan ni ju alltid läsa detta inlägg.
Kort och gott så måste det ju finnas personer som vill få fram sina åsikter. Eller hur? Ni kanske är för eller emot det jag tycker - det vill jag veta! Så kom igen nu.

Så mer egna åsikter vill jag ha - för insperationens och vidgade synvinkelns skull! Och mycket kärlek, så får ni kärlek tillbaka.

Tack.

Love
Amanda <--- observera "hjärtat" (=kärlek till er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0