KANEL

Hej choklad-puddingar!

Idag har det varit en lovande dag. Jag satt bredvid en kille i bussen som luktade KANEL, blev positivt överraskad av två personer, teater på estetisk verksamhet var riktigt kul, det var god middag och jag klippte mig.
Angående kanel-killen på bussen. Det var lite halvmörkt, skumpigt och jag var sömnig. När jag höll på att övergå till sovande så kände jag en svag, sen allt starkare, kaneldoft. Jag älskar kanel; kaneltuggummi, kaneldoft, kanel i kaffe... och han luktade väldigt mycket kanel. Så jag satt där halvsovande med Heroes (David Bowie) i hörlurarna, ett smil på läpparna och en kaneldoftande granne. Härlig morgon!

Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0