GIVE ME LOVE I FORM UTAV BEKRÄFTELSE

Hej människor!



Jag sitter fortfarande på skolan. Det är ganska lugnt och fridfullt här, eftersom det är återläsningsdagar (= "alla" stannar hemma och sover). Jag gruvar mig också för att gå ner till staden, eftersom det blåser så mycket ute. Ja, det blåser så pass mycket att molnen rör sig jättesnabbt - det ser ut som att de har ett rääser-race där uppe i det blå.

Jag och Terese (min trognaste klasskamrat) sitter och lyssnar på Dancing In The Moonlight med, vad heter de, Toploader(!?). Den som är med i Eva&Adam-filmen. Ja, den! Den är ju jättebra! Älskar den låten! Så här sitter jag och Terese och sjunger för halva muggar och njuter av lugnet.
Påtal om Terese, så fick jag mitt kaffe (läs detta inlägg) tillslut. Jag valde att göra valpögonen och så lät hon mig låna 5 spänn.
Påtal om Terese igen. Hon är väldigt otacksam. Jag nämner henne lite titt som tätt i denna blogg (tycker i alla fall jag) och så tar hon sig  a l d r i g  tiden att läsa min blogg! Dålig stil! Eller hur?

När vi ändå talar om bloggen så är jag i väldigt behov utav kommentarer och unika besökare (som ni kanske märkt). Jag behöver bekräftelse helt enkelt. Jag får väldigt dåligt med bekräftelse genom min blogg, vilket snart kommer resutltera i att jag ligger i fosterställning och mumlar något osammanhängande. Kom igen nu! Jag delar ju med mig av nästan hela mitt liv, så ni kan väl ta er tiden att skriva en liten kommentar. Det kan vara anonymt om ni så vill och det kan vara något så litet som ett "Hej", bara ni visar att ni finns.
OCH LÄNKA min blogg. Viktigast av allt. Så mitt nästan platta diagram över unika besökare börjar få lite kurvor.

GE MIG KÄRLEK! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0