BONDLURKIUS SKA UT I BLOGGVÄRLDEN

Hela min blogg tar en ny start och till er nya besökare vill jag säga: Hej och välkommen! Till Ellinor vill jag jag säga: Heeey.

Japp, detta är då min "nya" och seriösare blogg som tar form. Jag har bytt design och innehåll. Helt och hållet. Bakgrunden är perfekt skrikig och nya kategorier är:

Oerhört nödvändigt där ni kommer hitta alla mina funderingar, händelser, texter - nästan hela  m i g  kommer ni att hitta där. OCH DET är inte dåligt!

Salt och dragon är som hiss och diss men med ett personligare namn. Jag älskar salt och jag.. föredrar inte dragon.

Bilder där jag i framtiden kommer att bidra med mina egenknäppta foton.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 18:38:57
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0