ÄR JAG EN GANSKA BÄST PERSON?

Tja läzerz! (shit, vad man är hipp)


Angående inlägget VEM ÄR JAG?? så har bara en person hittills kommenterat det. Min bästaste bäste vän Pumbaa..nej Ellinor.. hade kommenterat: (jag citterar)

du är en ganska bäst person :)

Till Ellinor vill jag säga: Du är en ganska bäst person själv. :)
Till övriga vill jag säga: Inspireras av Ellinor och kommentera ni med. Hur är/verkar jag för er? Välkomnar som sagt anonymerss och jag är i desperat (!) behov utav kommentarer. Haha.

Idag har jag börjat skriva på svenska-rapporten. Duktig Amanda! Jag har också tagit ett beslut: ska jag gå ut och leka med digitalkameran, eller ska jag stanna inomhus? Med tanke på den antagliga (nej, jag har inte riktigt kännt efter) kylan så beslöt jag mig för alternativ numero 2.
Så jag har idag skrivit svenska-rapporten som sagt och varit inne och kännt mig halvsjuk, sedan gårdagens illamående. Som umgänge har jag haft min fluffboll till katt Amber och min inte lika fluffiga lillasyster Johanna.

Ikväll blir det god mat och vara hemma och vila. Dvs, jag kommer att ha mer tid till er förmodligen.
Hejdå och kärlek till er.

/en ganska bäst person


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0