A LETTER TO YVONNE

Hej homo sapiens sapiens!

Nu sitter jag här, återigen på skolan, och skriver. Helt sjukt att jag sitter och skriver blogg kl 07.49 egentligen. Att jag är på skolan klockan 07.49 när jag börjar klockan 08.45.
Men det är bra också att jag kan komma hit i tid, då kan jag ju göra ogjorda läxor. T.ex. spanskan som ska in första lektionen. Vi ska skriva ett litet brev till Yvonne. Eller svenska rapporten... som jag inte har börjat med (!). Men jag måste varmköra först och skriva lite blogg för att vakna.

Tänkte ge er en rapport på utsikten, som brukligt när jag inte har något att skriva, men jag ser inget. Det hänger en röd gardin med guldiga änglar i vägen. Jobbigt.
Så vad ska jag skriva om då? Just ja! Jag vill återigen länka till ett inlägg jag skrivit, för jag vill verkligen att ni läser det och att ni ska komma med egna funderingar kring ämnet. För det är intressant. Här är det.

Dagens lektioner är spanska och fysik. Jobbigt, fast spanskan är nog bara en timme tror jag - och det är skönt.
Och nu ska jag skriva ett brev.
Adios! (och jag äger på spanska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0