SÅG JAG ETT UFO?

Hej kära vänner!

Idag när jag åkte hemåt med bussen så var jag nästan helt säker på att jag såg ett ufo-skepp uppe i himmelen. MEN eftersom att ingen annan i bussen reagerade så tog jag en titt till och då såg jag att det var en sån här gatlykta som hänger på en lina mellan två byggnader. Fast som den lyste och sken så var det inte underligt att jag för ett par sekunder trodde annat. Lite synd, annars hade jag nog varit internationellt känd vid detta laget. Sånt är livet.
Efter skolan var jag in på Gina Tricot och köpte den där klänningen som jag pratade om igår. Eller ja, kjolen/klänningen... jag vet inte vad jag ska kalla den - den funkar som både och. Tänkte vara som en äkta modebloggare (haha!) och lägga upp några bilder.

Ha det bra, sötnosar! v

Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt med lite shopping

2008-02-08 @ 22:45:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Janika

Hahaha! internationellt känd skulle du nog inte va, vem skulle tro dig? ;)

2008-02-08 @ 23:00:34
URL: http://Janika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0