PÅ VILKET SÄTT VILL NI HA MIG?

God natt!

Här kommer ett litet nattinlägg.
Ikväll var min storasyster här och hälsade på familjen
. Eller ja, katten var den hon hälsade på egentligen. Han, Morris, har nämligen blivit påkörd så hon kom och kryade på honom lite. Så omtänksamt av henne!
Imorgon har jag en ny skoldag att se fram emot. (Även om jag inte ser fram emot den, så känns det mer motiverande att skriva så.) Egentligen har jag ju sovmorgon, men jag tänker ta mig i kragen och vara duktig och plugga istället hela förmiddagen. Från typ tjugotvå i 8 till klockan 13. Sedan har jag lektion. Ska bli skönt att få litet arbete gjort, så jag kommer i kapp.
Ja, dessvärre blev detta ett litet kasst inlägg som vanligt nu för tiden. Jag behöver insperation. Jag kanske är i en sådan där svacka som alla stora bloggerskor är? En grå, berg-och-dal-bana-svacka. En kall och trist. Trist för er och ångest för mig. Förlåt.

Vad vill ni ha min åsikt om? Vad önskar ni er av mig? Tyvärr kan jag inte erbjuda mig själv, kroppsligt sett. Men annars, vad ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0