MIN PAPEGOJA KÄKAR FISKPINNAR MED KÖTTFÄRSLIMPA TILL MELLANMÅL

Hej snyggingar!

Nu är jag då hemma från skolan. Jätteskönt! Jag har faktiskt gjort av mig lite arbete idag (trots att det bara är lite) så det blir inte alltför mycket plugg ikväll. Härligt!
Jag älskar prao. Det är bra. Nu för tillfället har jag inte prao, men min lillasyster har det. Vilket innebär att hon kommer hem senare på dagarna = jag kan hinna hem först = jag får datorn!!! Mouhahaaaa... Ja, jag är datanörd, man går ju på natur. Nejmen jag är faktiskt inte så datanördig, faktiskt. Det är bloggläsningen som lockar. Det är kul att läsa bloggar.
Ehe... saknar insperation, duuh. Jag har ätit köttfärslimpa idag.
Återkommer tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0