MEDICINERNA FUNGERAR ANNORLUNDA PÅ MIG?

Hejsan där dvärgar, normallånga, överlånga och er som inte tycker att ni passar in i någon utav de tre!

Nu har jag varit hemma ett bra tag, vilket kanske inte är det roligaste för er att läsa om. Käkade tacos idag, vilket var väldigt gött och mysigt. Okej, hur kan mat vara mysig?
Skolan gick idag väldigt bra då. Spanska på morgonen, då en tjej pratade om spanien. Fysik på eftermiddagen som spårade ur efter en genomgång som inkluderade en toalettrulle. Haha, ja ni läste rätt. Vår lärare tog hjälp utav en toarulle för att förklara en grej, men vilken får ni inte veta. Mouhahahaaa! Mystik or what?
Gick även till Annikas jobb efter skolan. Hon jobbar på kontor. Jadu fy fasiken vilken jäkla lyxvåning du, med mörk choklad till kaffet och självaste Robban som arbetskamrat. Jag tog även ett snack med chefen, som var trevlig. Vi diskuterade humor. Hon blev nog fäst vid mig.
Nu har ju Let's dance börjad för en hel kvart sen. Inte bra. Jag vill ju se Karl-Petter, men jag måste ju tänka på er mina kära barn också. Jag är ju kanske inte som en mor för er, men något nära det i alla fall. Jag beskriver ju hur livet är för er. Och jag blir lika tårögd för era kommentarer som föräldrar blir när deras bäbisar tar sina första steg. Eller säger sitt första ord, typ bajs.
När vi ändå var inne på Karl-Petter så läste jag att han har skaffat sig en fjälla. Orättvist för mig men lyckos för henne. Men jag trodde inte på mig och Kalle heller - distansförhållanden är nog inget för mig.
Nej, jag satsar på hemmaplan istället. Jag upptäckte idag hur snygg en kille i min klass verkligen är! Helt.. jävla makalöst snygg, speciellt armarna! Herre min svävare säger jag bara!
Ja, nu har jag nog tagit mig nog tid för er. Nu ska jag ner och käka mig tjock på godis och dregla i smyg över Karl-Petter.

Ha det bra och ät era grönsaker så hörs vi något i framtiden!

PS. Min mor och min far har båda teorier om att medicinerna fungerar annorlunda på mig. De tycker att jag har pratat mycket om sex, killar, killar, killar, killar, snyggingar, killar och killar på senaste. Själv anser jag att det är killarna som helt plötsligt har blivit snygga - eller snarare så har det gått upp för mig hur snygga de är. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0