LARS

Hej små kissar!

Ikväll blir det som sagt ett litet kalas hos Anton och det ska bli muy trevligt tycker jag. Jag har nyss duschat, så jag sitter här och låter mitt hår självtorka. Det blir mer volymigt då. Bara ett tips.
Snart ska jag åka med Micke till ICA och köpa en liten present á la en chokladask till födelsedagsbarnet. Plötsligt slog det mig: tycker Anton om choklad? Det måste han ju göra...hum... kanske inte en sådan speciellt intressant läsning för er dock.
Nu lyssnar jag på Om du lämnade mig nu med våran Lars Winnerbäck. Live på P&L dessutom. Dock sjunger han inte med miss Li. Gittarr och piano. Fint.
Ja, jag har inte någe vettigt att skriva. Här i Sundsvall, Västernorrland, är det väldigt molnigt och det ser i alla fall kallt ut utomhus. Vi får se om det händer något kul på vägen till och från ICA som jag kan berätta om sedan.

Jag kanske återkommer.
Puss, amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0