JAG SER DET SNÖAR, JAG SER DET SNÖAR..

..det var inte roligt, fy fan! Nu är det vinter, nu är det vinter - som vi har fruktat fy fan.

HEJ!

I natt sov storasyster över. Det var väl trevligt, jag sov som brukligt ganska bra - men dock en för kort tid! Tog 10 över 9 bussen till stan, där jag följde med syster till BiteLine där jag fick gratis och mycket kaffe. Vid 10 gick jag till frissan Annika och hörde mig för om hon kunde klippa luggen (gardinen!) min. Det kunde hon - om 20 minuter. Dem dödade jag med lite strötid på stan där jag såg ett par gråa byxor på Gina, á la kontorskvinna. Jättesnygga!
Halv 11 gick jag och kapade gardinen rak igen. Resultatet blev väl bra antar jag. Dock känns den för kort, som det brukar efter en lugg-klippning. Den känslan går nog över imorgon.
10 i 11-bussen tog mig till skolan där jag nästan direkt gick till matis. Det var hamburgare dagen i ära - väldigt äckliga hamburgare! Lunchen följdes upp av ett ICA-besök, kan jag ju tala om.
Sedan var ju tanken den att jag skulle plugga. En god tanke. Men det blev som det blev med den.
Klockan 1 - english with T.Ö. He told us that we inte hade any återsamling today. That made me happy like a traktor-fish.
Så vid 2 åkte jag ner till stan, där jag köpte mina byxor á la kontorskvinna plus ett nice linne. Härligt! Kanske lägger jag upp bilder sedan, det beror på Mr.Computer.
Vid 15 tog bussen mig hemåt. Härligt att se min normala miljö igen. En sväng till ICA, där det inhandlades salt och drickyoughurt. Sedan promenad hemåt.
OCH SÅ FÖLL SNÖN OCH GJORDE MIG PÅ BAD HUMÖR!

Kommentarer
Postat av: ellinor

i'm dissapointed, ska inte en vikning-över-gatan vara värd att nämnas va? *osthyvel*

2008-02-26 @ 20:28:02
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0