HUR FIRAR ÖRJAN, KURT-SUNE, OCH INGELA SIN ALLA HJÄRTANS DAG?

Hej gullungar!

Idag fick jag en kommentar av en Sanna (utan länk till någonstans) som löd såhär:

go natt. ;)

Tack så mycket! ;)

Ha en bra alla hjärtans dag! =)



Jag blev jätteglad för en liten varm hälsning. Och ni ser ju de båda flört-smileysarna som jag fick också - ett bevis på vilken kontakt jag har med er läsare. En jättebra sådan!
Frågan är: är det den vanliga Sanna, Sanna den andra eller en helt ny Sanna numero 3?

Påtal om alla hjärtans dag (tack förresten Sanna).
För ett år sedan var det också dagen innan alla hjärtans dag. Jag hoppades då på att mitt kärleksliv skulle vara förändrat tills detta år. Det blev inte så. Jag står på samma, första steg i kärlekstrappan. Jag är kär, tror jag. I en och samma jäkel som jag varit i evigheter. Fast jag håller på att glömma och gå vidare, men nu till alla hjärtans dag-tider så blir man ju lite påmind om honom. Sådant är jobbigt. Så min kärleksstatus är då densamma i år som förra året. Då har vi det klargjort.
Om jag hade haft en liten älskling så skulle jag vara antagligen nykär, sväva på rosa moln och köpa en present idag.  Men nu är det inte så. Imorgon är en smärtsam dag för många, men ändå är det ju en fin dag i det stora hela. Överallt kommer det finnas lyckliga par. Stora leenden, kyssar, kramar och "titta-på-oss-vi-är-kära"-utstråling. Vart man än går. Förra året skulle jag ha känt en grym avundsjuka. Något år innan det stannade jag nog hemma från skolan också. Haha, tragiskt.
Jag känner nog ett visst avund nu också, och en liten ångest. Men jag kommer gå till skolan i morgon, jag kommer nog vara glad ändå. På det planet har jag förändrats på ett år! Jag har bättre självkänsla. Att ta tag i den och mitt liv (med start i slutet av April) är bland det bästa jag har gjort.
Man ska ju inte vara så negativ - morgondagen är till för kärlek. Det är den för alla, singel som upptagen. Det finns mycket mer kärlek omkring plus denna sorts kärlek. Min alla hjärtans dag kommer att tillbringas med familjen på kvällen med hod mat och godis. Och så kommer jag att älska mig själv, som vanligt. (Oj, det lät skrytigt, jag hoppas inte att ni uppfattade det så.)
Så ha det bra i morgon och var inte olyckliga om förälskelsen inte har funnit er - den kommer!

image47


http://iamaprincess.blogspirit.com/album/azuzephre/cover-0_29_.jpg
Hur ska ni fira alla hjärtans dag i år?

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag har mensvärk, så om jag deppar/är negativ imorrn så kan jag ju alltid skylla på det. (Y)

annars vet jag inte. vara uppe länge i guess, vi har studiedag på fredag. godis har jag ätit för mycket denna veckan

2008-02-13 @ 21:21:04
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0