FÅGELN OLLES ABSOLUTA FAVORITLÅT ÄR ....

Hej coolingar!

Allt bra med er? Med mig är det helt okej. Det är en liten grej som ligger och gnager i huvudet och jag känner mig tom i kroppen, men ändå är det som sagt helt okej.
Har tittat lite på Klassfesten nu också. Jag gillar den filmen. Det är småsöt och så är det bra musik. Och han killen som ska spela unga Magnus är snygg och jag älskar hans tröja. Jag hittade tyvärr ingen bild, men ja. Ni som har sett den vet ju hur den ser ut. Skitsnygg tröja i alla fall.
När jag idag har tittat på Klassfesten så har jag fastställt vilken min favoritlåt är: Heroes med David Bowie. Den är absolut bäst. Så nu vet ni det.

Vilken är eran favoritlåt?

Kommentarer
Postat av: ellinor

oooh. det finns ett par. men för tillfället är det lätt just like heaven med cure!

(och när vi ändå är inne på lille david måste jag rekommendera "jean genie" med honom för dig. och andra om läser denna kommentar. HOHO)

2008-02-11 @ 21:46:07
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0