EN PIKANDE KOMMENTAR?

Hola amigos, cómo estas?

Fick ganska många kommentarer igår. Sånt är alltid roligt. En av dem var från en Lina. Jag vet inte om det var lite pikande det sista, men här kommer den:

Jag känner starkt igen mig i liknande situationer, speciellt i hem nära tjänster så som diskning, städning och tvättning. Dessa dagligen uppkomna sysslorna leder oftast till bråk mellan min mamma eller pappa. Själv då, har du många sysslor. Du lever ju tydligen på landet, eller är det en fördom att barnen på landet jobbar mycket.

Tjenizen på dig också

1. Jag brukar inte bråka med mina föräldrar (inte för att du frågade det, men jag ville få med det)
2. Jag har sysslor
3. Jag lever på landet och jag har egentligen inga fördomar om barnen på landet. Snarare skriver jag som jag gör för att göra små pikar och skämt emot stadsfjollorna - de vet ju knappt hur sysslor stavas ;)
4. Tjenizen igen på dig.

Jag är kommen från en spanskalektion. En tjej som varit i spanien en massa föreläste - på spanska - och nu ska vi skriva en uppsats om det. Min lärare tycker om att köra med oss, det gillar jag inte.

Hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0