DEN DÄR ENSAMMA KÄNSLAN SOM RUT FICK DÅ HON TAPPADE ALLA SINA PENGAR

Hej amigos!

Dagen har varit.. bra. Om jag inte vore singel så skulle jag kanske skrivit att dagen hade varit toppen. Vad vet jag.
Jag åkte till skolan till 1 och träffade Anton och Erik på bussen. Vid ett gick jag på långpromenad i en timme, sedan for jag hem igen. Kändes lite onödigt att åka till skolan på friluftsdag för att bara vara där i en timme, men jag fick ju mig lite motion. Och det är nödvändigt eftersom jag har lagt träningsskorna på hyllan.
Jag åkte med Annika hem. Av henne och pappa fick jag och min syster en liten alla hjärtans dag - present var. En noblesse-ask och hundra kronor påfyllning på mobilen. Gott respektive behövligt. Tack!
Ikväll har jag käkat god mat också, hasselbagspotatis (stavning?) och kyckling. Jättegott! Kanske inte så intressant för er att  veta.
Nej. Jag har den här känslan som jag har idag lite då och då. En tom och lite ensam känsla. Ibland en stressande, hysterisk och desperat känsla. Fast det är sällan den utvecklas såpass. Alla hjärtans dag. Jag hade nog hoppats på en pojkvän, men sånt är livet.
Man ska inte vara ledsen över det man inte har - utan glad över det man har. Jag har idag skickat och fått en massa sms och mms, en noblesse-ask, halebop-påfyllning, omtanke, telefonsamtal och så vidare. Alla hjärtans dag berör alla, både singlar och upptagna. Det är en dag att rå om andra och sig själv.
Men ändå den där känslan.

Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: ellinor

wåhå, glad alla hjärtans dag

2008-02-14 @ 19:34:11
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0