CATFIGHT MELLAN BLOGGERSKORNA

MEOW JAG ÄR EN VILDKATT!
..lite sexyness går det ju att bjuda på en Lördagsmorgon som denna!


Japp, har nu alltstå vaknat - alldeles för tidigt (föräldrar och sambos till föräldrar: läs detta!!!) Päronen är ute på isen.. eller bara ett av mina päron - min father - och så sambon hans. De är ute på isen och pimlar och grillar korv och sånt. OCH det skulle man ju tro på!? Pimpling och angling är och förblir en ursäkt för vuxna till att de kan supa mitt på dagen! Punkt schluuuut.
Ja, när de då är där nere på isen på lite rajtantajtan så ringer de till lilla Hanna och ber henne att väcka mig! Här är man ju snäll mot sin favoritdotter!?

Så här är man vaken på fel sida kan jag ju säga. Eller skriva, för det är ju det jag gör. Har även tagit mig tiden att läsa lite StinaLee.
Påtal om henne så ska hon och Blondinbella vara på TV på söndag. På 4:an på morgonen. Med Tilde är det va? Äh, skit samma! Jag räknar benhårt på en liten catfight - de är ju trots allt konkurrenter, som politiker. POLITIK (*snilleblixt*) kan de ju också diskutera då Blondinbella är en muf:are och StinaLee... ja, vad är hon? Bergis
vänster. I hope so!

Jamen tjena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0