BLOGGKOLL:A MIG

HALLÅ LÄZERZ! (...lägg märke till mina coola "z" á la dansband)

Jag har en liten hemlig beundrare där ute. Någon för mig kanske okänd person "prenumererar" på min blogg på bloggkoll. Det borde ni också göra. Ni blir snabbt medlem, prenumererar på min blogg och kan på så sätt följa min resa och veta när jag har uppdaterat. Hur fiffigt som helst. Ni kan antingen gå in på bloggkoll eller klicka på länken under "länkar" här till vänster.

Är detta början på min kändisskap? :O

/amanda

Kommentarer
Postat av: ellinor

det är nog jag!
...heter det bara "nonym" eller onym om man inte är anonym? öh tanken slog mig bara

2008-02-07 @ 15:31:00
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0