ÄR JAG EN BABYBORN-DOCKA??

HEJ VUXNA SAMT YNGRE!


Nu är jag hemkommen från skolan, sedan ett tag tillbaka. Jag var duktig idag och var med på idrotten och gjorde mitt bästa. Det är jag stolt över. Hoho!
När jag idag innan lunch gick på toaletten och kissade en drill så hände det något underligt. Jag kissade i mer än en halv minut i streck - minst! Det konstiga i denna sits var att jag knappt hade druckit något innan. Ett halvt glas vatten på morgonen och en kopp kaffe innan. Kaffet kan ju inte ha kommit ända dit och vattnet var ju inte  s å  mycket. Där satt jag i min ensamhet och funderade, sedan delade jag med mig mina funderingar till mina klasskamrater. (Tja, några av dem.) Jag kom fram till, med lån av deras åsikter om det hela, att jag nog är konstruerad som en BabyBorn-docka - och att kaffet bara rann igenom mig. Jag tänker fortsätta att tro det tills någon kommer med något mer trovärdigt eller bevisar något. Har ni några teorier? Jag är tacksam för sådana i såna fall.

image52
http://www.atireland.ie/toylibrary/assets/items/122.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0