NIVEL

OCH JUST JA!

Glömde ju att berätta. I morse slog det ju mig att jag inte har kollat min andra mejl (som hör till den här ooooh-så-proffesionella bloggen). Jag hade 70 st olästa mejl från susnet.se som skickar ut rapporter om hur mina läsare hittar hit (dvs vilka länkar de klickat på) dagligen. De flesta kommer faktiskt från google.se, där jag har varit resultatet på deras sökord.

Här listas ett urval av dessa ord:

Snygg - det får jag ta som något bra
Hermafrodit - det vet jag inte hur jag ska ta

Mensrand
Flytkorv
William med de röda önskestövlarna
Eldoxstrålen
Innåtfinne
Jättepissnödig
Ner
Upp
Bajs

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAH!
Fast.... vem fan söker på "upp" och "ner"?

Det uppenbarade sig för mig denna kalla decembermorgon på vilken nivå min blogg ligger.

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH vem i helvete googlar flytkorv och/eller inåtfinne? HAHAAAAA. åh, dagens

2008-12-10 @ 16:14:41
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klockrent amanda! XD Vem sa att du lämnat kiss&bajsåldern? ^^

2008-12-10 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0