BUÄÄÄEÄEÄEÄEÄÄH

Idag har jag genomlidit mitt livs svåraste prov! Det var till och med svårare och mer mentalt prövande än SO-provet i nian där det stog en "fråga" på provpappret. Typ: "Skriv allt du kan." 

Det här provet var ett riksprov i Kemi A som jag fick chansa mig själv igenom. Ett tag funderade jag helt på att ge upp, och då fördrev jag tiden på att kolla på alla andra elever som funderade frenetiskt. (HAHA! Hasse var tårögd! Typ. I alla fall hade han rödsprängda ögon.)

Pga provet har min eftermiddag hittills gått ut på att svulla i kaffe, bullar, mat och pepparkakor. Ikväll ska jag fortsätta i samma stil: svulla mera, stänga av telefonen, inte logga in på msn (fast det brukar jag ju inte ändååå....), ta på mig sunkkläder och titta på Idol i min ensamhet. Byta ut mitt sociala liv mot TVn och Idol. Det är ju final.

Fast något säger mig att jag nog kommer att slå på mobilen igen. Och helt ensamt blir det ju inte - min mor och hennes tre väninnor ska ju ha sofistikerad middag i rummet intill. Mycket nöje.

Jamen adjöösssss då

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas kvällen blev kul, måste bara säga en grej: vem vann?? Kevin, från ARVIDSJAUR!! A-jaur ftw!! haha ;)

2008-12-13 @ 13:26:58
Postat av: Nigga~D00WD

Du kan ta det lungt, provet visade antingen att vi har en helt inkompetent laerare eller att jag aer dum i huvudet.

2008-12-17 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0