WIGGAHZIGGAHLIGGAHRIGGAH

EYYY BRO!
yes, jag har blivit hipp-håppär nu. jag har köpt en sån där cool keps på selångers marknad....

Tjolahopp, tjolahej! Nu hälsade jag två gånger visst, med två olika fraser. En wiggah-fras och en PippiLångstrump-fras.

I alla fall. Ikväll har jag varit på Selånger Marknad med mitt manliga päron och hans hippa brutta, samt bruttans dotera. Där gick vi runt och köpte polkagris, luktade på kryddor och suktade efter salami. Jag köpte ingen cool keps. Jag träffade dock på mina kompanjoner. Tom hade köpt en plunta som han hade låtit gravera in "Tom's plunta" på.
Mina kompisar var för övrigt glada att se mig (mig,mig,mig - alltid handlar det om mig!!! En egoistisk danneboy..), och jag var rätt nöjd med att träffa dem också.  Jag, Elin och Anna betalade varsina 30 spänn och tog en livsfarlig tur i en livsfarlig åkattraktion... trodde vi. Den var lame, eller lam som vi säger i Sverige. Lam som en lama. Lame lame lame.

Efter det tog jag farväl av bästisarna och marknaden. Vi åkte in på Gonzalos och gjorde oss 4 pizzor och en kycklingsallad rikare. (Dock 375 kr fattigare...) Nu är jag hemma och ska se på Bert Den Siste Oskulden. Min favvofilm för tillfället då.

Adjööööeeeääääääööööööeöeöeöeöeöpppetj9etjioetreyjreioty0+35982438urijre+0
jag har tråkigt. hejdå /en uttråkad amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

it's wazzup howz a u shizzel-fo-rizzel-ma-dizzel-fo-shizzel

2008-08-16 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0