VISST ÄR JAG SÖT?

Tjobababaleeeey!

Hanna sitter och visar bilder på sig själv (och ingen annan):

- Den här bilden är väl fin på mig?
- Nej.
- Jooooo, men den här då?
- Nä.
- Jooo. Den här den är JÄTTEFIN på mig!
- Jasså?
- Jaaa!

Det roliga är att hon ändå påminner litet om när jag var liten. I alla mina gamla dagböcker har jag avslutat varje dag med att skriva något i stil med:

/ världens snyggaste och coolaste
/ snyggamanda
/ sötaste tjejen i världen
/ jag är bäst

..det är bra med självförtroende!

Från det ena till det tredje, nu ska jag se BÄRT!
Good night

ps. jag är inte elak mot lilla lilla Hanna, jag skojar ju bara. (Hannas mamma läser detta också! - Annika, din dotera är ju jääääättteeeeesööööööt.) ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0