TA MIG TILL KÄRLEK

Tjenis penis!

Jag känner mig så jävla modern att jag nästan blir rädd för mig själv. Jag sitter nämligen med den s.k. "bärbara" i knät. Det är ju hur modernt som helst. Dock är det inte min dator, men ändå. Jag är som modebloggerskorna. Aaaaah! Jag måste ta en titt i spegeln och kolla om jag ser annorlunda ut....

..nej, det var samma tös med oborstat hår och pyjamas. Det är så mina dagar ser ut nuförtiden. Jag har noll ork att ens göra mig i ordning, men jag ska i alla fall borsta tänderna.. snart...

Sommarlovet är snart slut. Om 19 dagar faktiskt. Det är dåligt. Och jag fördriver mina dagar med att finna fem fel i min spegelbild och zappa mellan disneychannel, cartoon network och tv1000. Det är ju t.o.m. sol ute idag, ändå är jag inne.

Jag väntar på att något ska hända. Frågan är om jag kommer att ha nån ork när det väl händer.

Ta mig till kärlek, ta mig dans

ja, adjö



men just ja, jag får ju lön idag. Nu är jag glad igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0