MONEY MONEY MONEY

Eeeey!

I morse vaknade jag första gången av en liten tös som stog i dörröppningen och sa "Amanda, klockan är 11". Men jag somnade om och vaknade återigen vid halv 12. Då tog jag teflonen och såg att min moder hade försökt att nå mig, så jag ringde upp. Samtalet löd ungefär som texten under:
- Amanda, du har fått lönebesked...!
- Jasså?
- Ska jag öppna det?
- Ja.
- Mäh, det står ju att du bara ska få 6300...
- Va?!?!?!?!?! Jävla Jim...!
- ..., men vänta! Humm... jaha, du ska få det uppdelat. Så du får 6300 nu och resten sen.
- Vadå nu?
- Hummm....... imorgon
- IMORGON?!?!?!?!?!? :D:D:D:D:D

Så imorgon är jag rik. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: marika

vem var den lilla tösen då?

2008-08-05 @ 22:00:14
URL: http://marikajonsson94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0