KENT PÅ ENGELSKA <3

KAMRATER!

Här kommer nu en sammanfattning av min dag, en väldigt enkel sådan dessutom:

Lila ny mobil. Jeansprovning (hata!). Världens vackraste kjol är min. Satinjacka. Hallonsorbet. Stor takeaway-latte med vaniljsmak. 3 besök på BiteLine. Linda. Ljusbruna chinos. Elin och Anna. Terrier-fobi. MediaMarkt. Monki. Tidning. Preem. Mamma. Röd bil. Buss 88. Spexig grabb. Vackert leende. Gina. Birsta City. 2 trevliga tjejer. Förvirrning. 42. Fjortisar (haha!). Elgiganten. Walkman. TheSims2 på mobilen. Sjunga. Prata. Skratta. Presentkort. Dagmar. Uppklippt. Solblekt. Urklippt. Fisk-glass. Draken. Rulltrappor. Ren toalett. Lycka. Kärlek. Vinstlotter. Söt men jobbig tant. Borta. Hemma.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ellinor

..terrier-fobi lät nog värst ändå

2008-08-12 @ 19:23:21
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: Anonym

tanter är alltid snälla, vilket gav mig mardrömar då jag såg Comme to Daddy Med Aphex Twin. Om du Orkar kolla men jag tror du slår av efter 2 min.

2008-08-13 @ 03:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0