KATTKATT RÅTTAPÅTTA

Hej hej tjena!

Snart lägger jag nog ner det här. Men tills dess kan ni ju klura ut vad ni vill göra för mig. Vill ni ge mig en present? Skriva en dikt om mig? Ge mig era kroppar? Baka en tårta? Fantasin har inga gränser.
..för på söndag fyller jag år. Ett helt år äldre, det blir jag på söndag. WIHOWIHI!

Och nu ska jag borsta tänderna för andra gången ikväll och slå på en film som man kan somna till.

God natt god natt - skjut en katt
..okej, det där rimmet var rått.
HAHA! rått-a.. hahahahhahahahahhahahahahhahah. alltså katt - råtta hahahahahah
okej, inte så kul.

Kommentarer
Postat av: ellinor

(faktiskt inte så kul, nein.) jag är hemma igen, förresten

2008-08-08 @ 16:17:45
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0