FÖRKYLD PÅ RIKTIGT

Jag har nysit ett onaturligt flertal gånger idag. Jag vet att jag skrev igår något om att jag börjar bli förkyld, men det skrev jag mest som tyck-synd-om-mig (för övrigt fick jag respons av en enda!! Ellinor, dagens klapp till dig min vän.) Nu nyser jag som sagt en massa, snoret rinner och kroppen ömmar ordentligt. Halsen är igenslemmad och ögonen känns spända. Och jag frrrrryyyyyyysssseeeerrr...

Tillbringade för övrigt min eftermiddag med skolans nya ettor. Jag fick, som den erfarna tvåa och skvadrare jag faktiskt är, guida de små söta barnen runtom i vår avlånga skola. Ha! Nu är jag inte längre minst, nu är jag mellanbarn! HA HA HAAH! Hoppas att jag smittade ner de jäklarna med min förkylning!..det är så de ska tas.

atjoo /mandis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0