BADASS-MANDIS

Jag har någon gång förut kritiserat de människor som skriver hälsningar som "Ha en bra dag! :)" (alltid den smileysen efteråt...) på andras bloggar. Det finns inget tråkigare att läsa en sån kommentar (när man för en gångs skull får en kommentar!).

Denna eftermiddag har jag grymt tråkigt och tittade runt på lite bloggar som blogg.se har att erbjuda. På ett flertal bloggar hittade jag kommentarer från en och samma person, som skrev: "Vilken fin blogg du har! :)", så jag valde att konfrontera denna människa:

Hej hopp!
För det första: fin bild!
För det andra: Jag har tittat runt på några bloggar nu, och hittat kommentarer från dig lite här och var på olika bloggar. "Vilken fin blogg du har! :)" är ungefär det du har skrivit på kommentarerna. Ser lite roligt ut, det är allt jag säger.
Snällt att uppmuntra andras bloggdesign, men är det din åsikt om designen (och då endast åsikten) eller är det ett smart sätt att "marknadsföra" sig själv och sin egen blogg? :)
By the way, vilken fin blogg du har! :)

Ha det bra! :)
/amanda

Detta har jag då skrivit på mitt allra mest uttråkade humör, därför denna artiga jargong. Jag skrattar nu åt min egna klockrena humor. Läser man min kommentar kan man nog tolka den som antingen elak, eller träffande eller rolig. Jag är stolt över mig själv.

Jamen hejdåråååå och "Ha en bra dag! :)"

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo precis håller me dig, häftig blogg du har.

2008-08-18 @ 17:36:09
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, har också fått en sån kommentar från austronauten :P Finns en del som bara skriver så för att få besök tror jag.

2008-08-18 @ 20:00:48
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
Postat av: L

Sv; Tack söta du! Vad glad jag blev nu :D tralalala! kram



Härligt inlägg, håller med ;-)

2008-08-18 @ 22:17:55
URL: http://linneaitis.devote.se
Postat av: hp

TTrrräÄÄääniiNnggg



ömma smek /hp

2008-08-19 @ 11:12:15
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0