VUXENPOÄNG TILL MOI!

Jag ljög. Jag gick aldrig ut till solen, jag samlade vuxenpoäng inomhus istället. Ikväll har jag lärt mig att tvätta (okej, vuxenpoängen sjönk kanske med orden "lärt mig", för jag har faktiskt aldrig kunnat det där med tvättning förr.) och så har jag även städat i garderoben. Fan, så duktig jag är!

Ibland kan det bara vara pain att städa garderoben, men ibland kan det vara riktigt kul. Som ikväll. Jag hittade en randig tröja som blivit lite kort, men jag funderar på att klippa lite och så ska det sys lite. (Jag tänker inte sy själv, jag fick bara G i syslöjd...) Då kommer tröjan säkert bli bajsbra.., eller inte - det är det man får se. Det ska även klippas och sys i ett par gamla jeans. De ska få bli shorts tror jag närmare bestämt. Praktiskt och billigt nu till värmen, tänkte jag.

Nu ska jag kanske ta en dusch, eller dricka kaffe, eller plocka tvätt. ELLER PLUGGA! (Det hade jag glömt förträngt..) Fast det är inte någon panik med det tror jag, för gloserna inte alls så svåra.

MEN TJENA PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0