TUESDAG

Sorry for zero updateringer, frändz!

..jag har liksom haft annat för mig. Tex så har jag tänkt en del, utan att ha kommit fram till något pissit bajs at all. Jag har försökt att skriva dagbok utan vidare framgång. Vet inte vad jag ska skriva. Jag har försökt att lyssna på musik, men youtube vill inte funka (jo, jag har musik på datorn, men jotoob är bättre ok?). Så jag tog ett bad med en sådan där badbomb som lyxiga människor á la Blondinbella brukar unna sig ibland. Vattnet blev blått och det var fullt av nejlike-luktande pinnar överallt. (!?) Helt okej. Jag känner mig sådär grymt fräsch nu efteråt. Jag och Bella vettni.

HA-HA!
..det var inte kul.

Och det där regnet som jag har väntat på ville inte falla. Det var rätt soligt idag. Jag vill ha regn! Det har lovats att bli regn imorgon av SMHI och jag hoppas att de har rätt.

Påtal om imorgon, då är det den sista. Jag ska hälsa våren välkommen (hahaha) med mina bezt frändz! Vi ska slå upp parteyy-tält och grilla har jag fått nys om. Trevligt värre!

Aja, nu ska jag jobba vidare på min lilla datanacke. Todeloo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0