SORRY FÖR ETT PISS-INLÄGG

Ursäkta för en kass uppdatering, men jag lägger över ansvaret för noll updates på blogg.se's kotiga axlar. Nejmen. Blogg.se har ju gjort en del förbättringar tydligen de senaste dagarna, vilket innebar att inloggnings-funktionen var av ungefär.
Om någon stackars sate ute på nätet har försökt nå mig genom en liten sketen kommentar, så ska jag tyvärr meddela att den inte har kommit fram, pga blogg.se's förbättringar.
Så, nu har jag ursäktat mig litet. Därför kan vi hoppa över till mig och min dag.

Jag är helt pissed off. Eller pissed on kanske eftersom att en kråka slängde sitt urin på mig idag.

Jag är på skithumör. Jag hade sett relativt fram emot denna dag och jag trodde igår att jag skulle vara superglad just nu, men nej. Dagen har varit piss. Det gick piss på provet och det var ändå det mindre dåliga.
Kanske beror detta på min mens och mitt mensiga humör, eller så är jag självmordbenägen för att jag såg en strandad val som sprängdes idag på youtube.

Förlåt för ett ångest-inlägg. Nu ska jag ut på en powerwalk med min katt.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Geccod

Hehe, varför be om ursäkt för ett inlägg? Det är väl på vårt egna ansvar som vi besöker din Blogg liksom. ;-)

2008-04-01 @ 18:15:51
URL: http://Geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0