SÖNDAG

HÄJ!

Igår var jag ju in till stan på fikan med Terese. Vi tog alla tre kladdkaka, men dryckerna varierade. Matilda och Terese var omogna och körde på O'boy. Jag var halvmogen och sofistikerad som körde på latte, med karamellsmak. Kladdkakan (som annars är den godaste som finns...) smakade 5 liter socker ungefär. Det var dåligt.

Efter den söta fikan for vi till Birsta. Det var en dålig visit. Jag gick bara någon meter i från Snyggve - OCH JAG SÅG HONOM INTE!!!!
..jag är en dålig människa.

På kvällen bar det av till mina kära friends i före-förorten. Där spelade vi Buzz. Jag fick förlorarmedaljen x2 och trög..nånting. Det var goda meriter, tycker jag.
Eftersom att ni antagligen vill veta så var min gubbe tjock, glad (förutom då jag förlorade..) gul-röd-läder-byx-klädd och hette Feke. Det låter som ett nytt gladiatornamn. RING TV4!!!
..fast just ja! De har slutat producera Gladiatorerna. Det var ju förr i tiden. Vad gammal jag känner mig.

I alla fall.
Vi åt sedan kladdkaka (mycket godare!!) och åkte hem vid halv 4.
Trevlig visit.

Idag blire Glada Hudik för hela slanten. Så vad ska ni göra idag, utan mina uppdateringar? (<--fråga till er, yao!)

Hejdåå

Kommentarer
Postat av: ellinor

spice:ade med m, j, o, o, f & t. sen mjukglass på dannes :)
och nu skall jag skriva en rapport. eller göra en fotoanalys, det återstår att se. *intresseboll*

2008-04-06 @ 18:00:41
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: DU VET VEM!!! (i can see you) HAHAHA!!! :()monkey

jag vet en kladdkaka som slår alla med hästlängder!!!
Mycket bättre än Terese familjs kladd

2008-04-07 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0