OM JAG VORE EN MODEBLOGGERSKA...

Om jag vore en modebloggerska, då skulle jag presentera mig själv såhär:

Hej, jag heter Amanda Olsson och har levt i snart 17 jordsnurr. Jag bor en bit utanför Stockholm med min sambo T och min lilla chihuahuakille, förståss.
I bloggen skriver jag om allt som berör mig. Det kan vara allt från mode, modetips, kändisskvaller, egopics, bilder på min chihuahuakille, och t.o.m. mina egna åsikter om olika saker.
Mode är något som verkligen intresserar mig. Så på fritiden brukar jag shoppa med mina girlz (dreamteam) eller ta en latte med T.
Kommentera gärna min blogg, så kan jag kommentera eran. Puss, jag älskar er!
/ Manda Lee

Kontakt:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Petra

Om du vore modebloggerska så kanske du vore intresserad av min Nicole-bild. :)

2008-04-13 @ 19:31:57
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Petra

Kolla gärna min modeblogg.. :)

2008-04-14 @ 12:12:43
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0