NOCHE

HOLA AMIGOS!

Idag var jag på språklabbet för första gången i mitt liv, på skolan. Tjaa, vad ska jag säga om det? Det var rätt kul ändå. Sitta vid datorn med hörlurar och repetera vad en spanjorskkk-människa säger låter ju inte så dökul, men det var det. Sedan så fanns det ju även andra sorts övningar, men höra-tala-övningarna var roligast! Jag uttalade alla ord ganska bra faktiskt. De ord som jag verkade ha mest problem med var ord som "Sí", "Tengo", "No sé" och så vidare. Skumt!..

Jag har återvänt till värmen inomhus nu. Utomhus var det kallt, fastän solen sken. Den värmde inte särskilt, men den lyste. Man kan inte få allt här i världen!
Jag blev på litet bättre humör när jag gick ut. Det var skönt att gå på lägderna och titta mot lillsjön och solen.
HAHAHAHAHAHAHA! Vilken älska-naturen-fjolla jag lät som. Men det var ju vackert, ärligt talat! Min lilla by på lilla landet kan vara vacker den också.

Så nu är jag bara lite halvt deppig, istället för på asa-mega-skit-dåligt-humör, som jag nästan var förut. Snart ska jag ta mig en väl behövd dusch och sedan ska jag nog vara djup i mitt dagboksskrivande.

GOD NATT, ÄLZKON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0