MAMA

Nu har jag varit ute och skrikigt av mig lite lite lite ilska. Det är en positiv sak med att bo på landet - ingen tar särskilt illa vid sig om man står och gallskriker som en stucken gris utomhus. I och för sig vet jag inte hur det är med det i stan, men ändå. Det är bra på landet.



Har alldeles pratat lite med mamma i telefon. Mamma är nog världens bästa på att lista ut grejer, som alla mammor. Det är lite skrämmande att hon vet ungefär allt. Därför sket jag iprincip att berätta varför jag är arg nu. Hon fattade nästan direkt vad det handlade om.  Mamma är bäst.

..som om ni vill läsa om det. Fast det orkar jag inte bry mig om just nu. Nu ska duscha av mig ännu lite ilska.

Adjööö

Kommentarer
Postat av: karro

Svar: Designhjälp? Klicka in på min sida och läs vad du skall ha med i ditt mail som du sedan sänder till [email protected]

Lycka till! :)

2008-04-02 @ 14:09:18
URL: http://karroooo.blogg.se
Postat av: Rebecca

I stan är det ingen som ens blinkr om du står o gallskriker på torget. Helt normalt. Eller ja, här är ju typ alla onormala! :P

2008-04-02 @ 21:35:52
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0