LÖRDAGGGG

ROCK ME AMADEUS!

När jag var liten så brukade min käraste storasyster kalla mig för Amadeus. Jag förstår egentligen inte varför, men det var så.

Lördag idag. Dagens planer är inte att vara ute i solen, eftersom att det inte är någon sol ute (!!). Så jag tänker vara inne och lata tills ikväll, då jag ska på Disneymaraton.

För övrigt så har jag sodastreamat för första gången i mitt snart 17-åriga liv. Det blev trocadero, men det smakar inte riktigt som troca. Dåligt, men det var gott i alla fall.

Vad tråkig jag är...

Kommentarer
Postat av: Linda

hmm.. vet faktiskt inte varför jag kallade dig det heller.. antar att jag kom på det en gång och du blev arg över det så då fortsatte jag =)"jag heter inte amadiiiinus!!!" hihihi.. ja ja hör av dig i veckan!! puss o kram

2008-04-26 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0