JAG SKA...!

..jaja. JAG SKA GÅ UT!

Här sitter jag och gränsen mellan att jag ska brista ut i ett argsint gallskrik, börja gråta, slå något och gå under är en väldigt skör gräns. Trots att det står mig upp i halsen så kan jag inte låta bli att skratta åt barnet bredvid mig. Hon skrattar åt mig. Varför skrattar hon åt mig just nuuuu? Fast i och för sig, en tjej kallade mig för söt när jag bölade en gång. (Och det var den tjejen som fick mig att böla.)

Ååååh, så söt du är när du gråååååteeeeeer...

Kanske ska jag satsa på arg/ledsen-looken. Jag verkar ju då utstråla en sorts skönhet samt roa andra.
 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

..förlåt.
Nu ska jag gå ut. Lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0