JAG ÄR HUNGRIG.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och en fluga surrar mot fönstret, han hoppas att få komma ut. Pucko. Fast nu slutade han att surra. Stackarn.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och solen lyser i mitt ansikte. Isen är snart borta och snön syns bara fläckvis. Våren verkar vara här för att stanna denna gång. Inte mig emot.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och jag är grymt nydushad. Eller "grymt nydushad" ska jag väl inte skriva. Jag är ganska nydushad. Håret är blött fortfarande i alla fall. Relativt blött. Luggen är torr och fluffig.. som att ni bryr er om det?

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och hungrigare blir jag när jag vet att det kokas pasta nere i köket. Till det ska det bli kött med gorgonzola-sås och det är uppskattat.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och jag försöker att göra en egen uttryckssymbol till msn, men det går inget vidare. Det bara laddar och tjoffsar hela tiden. I och för sig skulle jag aldrig få användning för uttryckssymbolen eftersom att jag mer än sällan sitter vid bajsmsn. Jag gillar inte msn, det är tråkigt och låtsassocialt.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och man skulle kunna att detta inlägg är någon form utav orimmande dikt. Men det är det inte. Det är bara ett stört inlägg, känner jag. Ett stört inlägg i mängden av ointressanta inlägg. Men ett sånt inlägg är ett inlägg det mä'.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och ikväll ska jag på Disneymaraton. Det ska bli som en björk - trävligt. Den vitsen läste jag nyligen på en blogg. Vilken dålig människa jag är som publicerar det skämtet. Dålig dålig.

Jag är hungriiiiiiiiiig. Och nu är det mat.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-26 @ 18:47:07
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 18:47:10
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: rebecca

Jag är också hungrig , pallar inte skriva ett helt inlägg om det menmen ;P söt bakgrund , hoppas maten var god ! :) kram

2008-04-26 @ 18:53:15
URL: http://lyckokakan.blogg.se
Postat av: Fia

Hej. I morgon slutar min tävling. Så skynda dig att anmäla dig..! Ha en fortsatt trevlig helg :D kram

2008-04-26 @ 18:58:37
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0