IF IT MAKES YOU GLAAAAAD

HÄJ!
Nu sitter jag här i min mörka, gråa ensamhet och skriver lite blogg.
För er skull.

Fullt så ensamt är det ju inte. Jag har ju duschen som är på, och en syster som använder den. Fast det är ganska ensamt. Jag är i alla fall här vid datorn med min nostalgi-känsla. Jag lyssnar på If it makes you happy med Sheryl Crow. If it makes you happyyyyyyyyyy.. it can't be that baaaaaaaaaaaaad.... jag skulle valt estet musik (om det kan tänkas heta så) i stället. På pisskolan Hedbergska. Mouhahahahaaaaa... Lite smygmobbning.

Fast jag ska inte vara sådan.
Jag och min klass ska nämligen ändra på våran attityd, till det bättre. Vi fick ofrivilligt samtala med våra 2 mentorer, 2 andra lärare och självaste Mr.Rektor Sir i morse. Så jag ska ha bra attityd och vara kärleksfull mot min parallellskola. Kärlek till den.

Förlåt för mitt omogna-jag-idag-humör men det kan icke hjälpas. Världens snyggaste människa gör mig ofta glad. Så är det nu. Jag är omogen, kärlekspirrig och glad. Älska våren!

Fast det är ju inte vår nu. Det är det icke. Det är nämligen värre vinter än December. Det har snöat konstant sedan i morse. Jag fick ett "god morgon"-sms av käre paps där han menade att det snöar utomhus. Tack pappa-älsko!

/er fjortis


Kommentarer
Postat av: ellinor

..min vän, vi måste ta ett allvarligt snack inom en snar framtid. jag KRÄVER att få veta vem denne mystiske mr.x är. nyfiken i en påse

2008-04-10 @ 14:36:45
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0